sâmbătă, 14 septembrie 2013

Toamna



Şi iată că a venit şi toamna…
E drept că e septembrie la jumătate, dar eu, abia azi, vad toamna în toata plenitudinea ei. Este o zi ploioasă care mă îmbie ameţitor către aşternuturi, către aduceri aminte, către mine.
A fost o vară frumoasă, caldă, sărată şi, ca toate verile din viaţa mea, scurtă, mult prea scurtă.
M-am bucurat şi m-am întristat în această vară. Am trăit din plin, iar acum mă pregătesc de o toamnă bogată şi generoasă.
Am pierdut prieteni vechi, am câştigat prieteni noi. Am aflat secrete şi am păstrat secrete. Am dăruit şi am primit. Am îmbrăţişat şi am fost strânsă la piept. M-am plimbat şi m-am odihnit deopotrivă. Am aşteptat şi am primit. Am aşteptat şi încă mai aştept.
Totul în viaţă este împărţit. Intre bine şi rău, între adevăr şi minciună, între dragoste şi ură. De noi depinde unde stăruim.
Să ne bucurăm de o nouă toamnă, să ne bucurăm de un pic de relaş.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu