luni, 25 martie 2013

Platim parcarea sau nu?



Aseară am fost la teatru. Vă povestesc eu şi de asta. Dar să o luam cu începutul. Ne-am îmbracat noi frumos...inutil să vă spun că rochiţa roz nu era prea roz, că ar fi trebuit să o îmbrac cu o rochiţa de nuntă si pănă la urmă, eu eram mai frumoasă ca ea, bine ca el îmbracă ce-i dă mama şi nu comentează, că ne-am fi întors din drum..., am luat maşina, că era cam frig, şi la drum. Drumul lung..., vreo 5 minute, parcăm în faţa teatrului. Un domn vine spre noi să plătim parcarea. 2 lei, 2 lei. Am rămas surprinsă că la ora aceea, aproape de 19.00, mai era cineva sa încaseze taxe de parcare.Şi l-am întrebat: “La ora asta înca mai lucraţi? Ştiam ca până la ora 17.00!”
“ Este teatru şi am venit special!”
Nu ştiam de vigilenţa celor de la SCIL, dar până la urmă este un lucru bun. Dacă banii ăstia ajung la repararea şi întreţinerea drumurilor, în oraş, este foarte bine. Dar subiectul abia acum începe. O luăm noi agale către intrarea teatrului, când în spatele nostru, dl., angajat la Confort Urban, strigă dupa un cetaţean, onorabil, zic eu, dacă mai mergea şi la teatru: “Domnu’, domnu’, plătiţi parcarea, vă rog!” La care veni, insolent şi răspunsul: “Când mă întorc!” “Păi, intraţi la teatru, eu să stau 3 ore să vă aştept?” “Dacă vrei bani de parcare, aşteaptă-mă!”
Acum, nu că ţin eu cu autoritaţile locale, dar aşa o aroganţă, vorba cuiva, pentru 2 lei, mi s-a părut deplasată. Voi ce credeţi? Trebuie să plătim taxa de parcare sau să ne sustragem cât putem de la taxe şi iar taxe? Sau dacă nu din respect pentru autorităţi, măcar pentru aprecierea muncii unui om care stătea în frig la ora aceea, ar trebui să plătim parcarea? 

2 comentarii:

  1. Suntem inconjurati zi de zi de oameni aroganti ... nu inteleg de ce banii ii transforma pe cei mai multi ... sunt sigura ca majoritatea arogantilor si invidiosilor vin din randul celor cu bani, cand, de fapt, ar fi trebuit tocmai ei sa fie mai buni si mai milosi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Norocul nostru ca ei sunt putini si noi putem sa schimbam mentalitati

      Ștergere