joi, 28 martie 2013

Seara ratata



Imi plac surprizele. Si tocmai de aceea, m-am gandit sa le fac copiilor mei o surpriza.
            -Mergem la film!
            - Daaaa!
            Asa ca, fara prea multe pregatiri, am imbarcat copiii in masina si am plecat. Spuneam ca fara prea multe pregatiri, normal ca am uitat si ochelarii 3D. Dar nu-i nimic, o dam inainte.
            Am luat bilete la “Jack and the Giants” si cum mai aveam 1 ora pana la inceperea filmului, am fost la Mc. Precizare: nu mergem decat foarte rar la Mc. Copiii au primit si jucarii, dupa cum bine stiti. Pana au dovedit meniul, s-au jucat si cu jucariile. S-a facut si vremea sa intram la film. Am curatat masa, cum ne sade bine, am pus jucariile intr-o cutie si am plecat spre sala. Ne-am instalat, ne-am holbat la film, ca deh, cu doua perechi de ochelari una peste alta numai holbat se poate numi. Filmul frumos pentru copilul cel mare, dar plicticos si infricosator pentru mezina. Cum eu sunt doar insotitor de bord, nu e cazul sa am vreo parere.
            Toata lumea fericita si multumita. Eu, ca le facusem un hatar neasteptat, ei ca beneficiasera cu drepturi depline de seara mea. Intram in casa si fiul meu (aproape 10 ani):
            -Mama! Unde sunt jucariile de la Mc?
            -Unde le-ai pus! Nu era treaba mea sa am grija de ele! Am zis eu vizibil iritata, mai ales vazand privirea de o dezamagire si o enervare iesita din comun.
            Si acum vin si zic... Oare unde gresim in educatia copiilor nostri? Era o seara ce se vroia macar placuta, daca nu perfecta. Dar din cauza unui detaliu, pe care nu l-am luat in calcul, seara minunata pe care o doream, s-a transformat intr-o frustranta trimitere la facut de ghiozadan.
            Ar fi trebuit sa fi carat pe langa paltoane, caciuli si fulare si jucariile? Ar fi trebuit sa fiu mai vigilenta? Sau copiii nostri primesc prea mult si prea degeaba unele lucruri? Cum ar trebui sa procedam in astfel de cazuri?
            Eu i-am reprosat ca nu apreciaza efortul meu pentru el si l-am trimis la culcare. Sunt sigura ca nu am procedat bine. Cu toate astea asa am facut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu